Սովորողի տարեկան հաշվետվություն

Արդեն մեկ տարին լրանում է, ինչ «Սեբաստացի» եմ։ Ես սովորում եմ զբոսաշրջության բաժնում։ Ես շատ եմ սիրում իմ մասնագիտությունը։ Շատ հետաքրքիր տարի էր։ Այս տարի մենք նաև հնարավորություն ունեցանք հանդես գալ որպես զբոսավար, փորձեցինք մեր լավագույնն անել և կարծում եմ ստացվեց։ Նաև շատ ճամփորդեցինք,եղանք շատ տեղեր, որ երբևէ չէի եղել։ Ու դեռ շարունակելու ենք։ Ահա իմ մեկ տարվա աշխատանքները՝

Հաղորդակցություն

խոսքային գործունեություն

գործնական հաղորդակցման բարոյականությունը

Հայոց Պատմություն

Արտաշատի պայմանագիրը

Հայոց պատմություն, հարցաշար

Տրդատ Ա

Հարցեր Հայոց պատմությունից

Հայաստանի Առաջին Հանրապետություն

Սարդարապատի Ճակատամարտը

Բաշ֊Ապարանի ճակատամարտը

Ղարաքիլիսայի ճակատամարտը

Սարդարապատի հերոսամարտի հուշահամալիր

Խոսքի Մշակույթ

Առաջադրանք

Ախթալա

Հաղպատ

Սանահին

Թարգմանություն՝ Զբոսաշրջության պատմությունից

«Զբոսաշրջություն» մասնագիտության բառարան

Առաջադրանք

Առաջադրանք

Առաջադրանք

Առաջադրանք

Ռուսերեն

Легенда Монастыря Хор Вирап

“Бессонница”

Нораванк

Проект « Это ֊ Я»

Упражнение

РОДНИК МОЛОДОСТИ 

 Грамматика

 Грамматика

 Грамматика

Царь Соломон и удоды

Старый повар. Константин Паустовский

«Старый повар» Выполни тест:

«Старый повар»

Перевод

Перевод

Живые призраки старого Еревана

“Живые призраки старого Еревана”: Абовяна 3/1

Անգլերեն

Meals

Martin’s vacation

Akhtala

Haghpat

Sanahin

Ani saw Ani

A private conversation

Breakfast or lunch

Please send me a card

An exciting trip

No wrong numbers

 A letter from santa 

The little match girl

The Elves and the shoemaker

Wedding ritual

The dancer

Bully

The only things to fear is 

Test

The story of Coca-Cola

A serious case

10 facts about Armenia

My favorite food

The history of graffiti

Fairy tales fight back

The golden boys

My favorite writer

My hobby

Անվտանգություն և առաջին բուժօգնություն

Առաջին բուժ օգնությունը շնչառական սուր խանգարումների ժամանակ

Արնահոսություններ

Թունավորումներ

Սննդային թունավորումներ

Աշխատողների անվտանգությունը

Թունավորումներ գազերից

Միավ֊Ձիահ

Հարցաշար՝  Միավ֊Ձիահ

Դաջվածքներ

Շոկ

Նախագիծ֊սովորեցնում ենք ատամների խնամք

Էկոլոգիա,լանդշաֆտագիտություն

Աղբի հիմնախնդիրը

ՀՀ բնական պաշարներ

Նախագիծ

Էկոլոգիական հիմնախնդիրներ

Լանդշաֆտագիտություն

Ջրային,Բուսական Պաշարների, Կենդանական Աշխարհի Ուսումնասիրումն Ու Գնահատումը

Էկոլոգիական Լարվածության Գործոնների Ուսումնասիրումը Եվ Բնութագրումը Էկոլոգիական Միջավայրի Տարբեր Տիպերում

Թարգմանություններ

Զբոսաշրջություն. Ծագումն ու զարգացումը

Թոմաս Կուկը ժամանակակից զբոսաշրջության հիմնադիր

Նորավանք

Իրավունքի հիմունքներ

Վիզա

Կիրառական սոցիոլոգիա

Դասի ընթացքում

Զբոսաշրջավարի աշխատանքային գործիք

Համակարգչային օպերատրություն

Ինչպես խնամել համակարգիչը

Նախագծեր,ուսումնական ճամփորդություններ

Աբովյան փողոց

Աբովյան փողոց

Աբովյան 8

Աստաֆյան փողոց

Երևանը 110 տարի առաջ

Տասը փաստ Հայաստանի մշակույթի և սովորույթների մասին, որոնք կարող եք չիմանալ

Ճամփորդական օրագիր

«Գրական Երևան» նախագծի մեկնարկ

«Գրական Երևան»  նախագիծը   շարունակվում  է ․ Հովհաննես Թումանյան

Ուսումնական ծառատունկ

Աբովյան 64 Ժողստեղծագործության թանգարան

Ճամփորդություն դեպի Աշտարակի Օհանավան,Կարբի և Ուշի գյուղերը

Տեսանյութ՝ ճամփորդության մասին

«Գրական Երևան » նախագիծ Խաչատուր Աբովյան

Հովհաննես Թումանյան

Լոռի

Գյումրի

Ուսումնական Ճամփորդություն Դեպի Գյումրի

Գյումրի․Հայաստանի «Հայրաքաղաքը»

Սբ․ Նշան եկեղեցի

ՇՐՋԱՅՑՆԵՐ ԵՐԵՎԱՆՈՎ վրացի դպրոցականների հետ

Մասնագիտական առաջին փորձերը

Ուսումնական ճամփորդություն դեպի Ապարան

Բառարան

Զբոսաշրջության ոլորտը կարգավորող հիմնական հասկացությունները

Զբոսաշրջային ծառայությունների ճանաչողություն

Զբոսաշրջային ծառայությունների զարգացման պատմությունը

Զբոսաշրջային ծառայություններ մատուցող կազմակերպություններ

Զբոսաշրջային ծառայությունները որպես արդյունավետ տնտեսվարման ինքնուրույն համակարգ

Տնտեսագիտություն

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s