Ինչպես հայտնի է, պահանջարկը ծնում է առաջարկ, ուստի այդ է պատճառը, որ օր օրի առաջանում են հյուրանոցային նոր համալիրներ և նոր զբոսաշրջային կառույցներ: Զբոսաշրջային ծառայությունների մատուցման ժամանակագրությունը ցույց է տալիս, որ այն կախված է մարդու, հասարակության զարգացման մակարդակից: Այսօր ժամանակակից մարդուն գոհացնելու համար անհրաժեշտ են ոչ միայն իդեալական հարմարություններ, այլև որակյալ սպասարկում, լավ պատրաստված անձնակազմ:
Ժամանակի ընթացքում փոխվել է ոչ միայն սպասարկման որակը, այլև մեծ ուշադրություն է դարձվել հյուրանոցի շենքի արտաքին և ներքին դիզայնին: Ե՛վ տնտեսությունում, և՛ հասարակական կյանքում հասնելով համապատասխան բարձունքի և զբաղեցնելով կարևոր տեղ՝ հյուրանոցային գործը զարգացման նոր տեմպեր է արձանագրում: Ամեն օր բացվում են նոր հյուրանոցներ, վերանորոգվում են հները, բարեկարգվում է համարային ֆոնդը, բարելավվում է սպասարկման կուլտուրան: Հյուրանոցների դասակարգման սկիզբը դրված է եղել դեռ այն ժամանակներում, երբ քիչ կային վստահություն վայելող նմանատիպ ընկե րություններ: Դասակարգումը նպատակ ուներ ճանապարհորդների համար ապահովել անվտանգ և որակյալ ծառայություններ՝ բնակության և սնման պայմաններով: Հյուրանոցների համար դասակարգումը միջոց է հաճախորդին ներկայացնելու անհրաժեշտ տեղեկություններ սերվիսի որակի, ենթակառուցվածքների մասին: Հաճախորդների համար դասակարգումը նշանակում է կարևոր փաստ հյուրանոցների գնահատման համար: Դասակարգումն ազդում է հյուրանոցի հաճախորդների քանակի և գնացուցակի վրա: Անկախ դասակարգման աստիճանից բոլոր հյուրանոցները պետք է բավարարեն հետևյալ միասնական պահանջները.
1. Հարմարավետ ճանապարհների առկայություն. դրանք պետք է լի-
նեն բարեկարգված, լուսավորված և ճանապարհային նշաններով ապա-
հովված, ունենան ավտոմեքենաների և ավտոբուսների շարժվելու և
կարճատև կանգառների համար նախատեսված ամուր ծածկույթով կա-
յանատեղեր, ցուցանակ, որտեղ նշված լինի հյուրանոցի անունը և կար-
գը, իսկ եթե հյուրանոցն ունի նաև ռեստորան, ապա վերջինիս անունը
կրող և մուտքը ցույց տվող ցուցանակ:
2. Զբոսաշրջիկների առողջության, կյանքի անվտանգության և ունեց-
վածքի պահպանումը: Շենքում պարտադիր են տարհանման պլանը,
վթարային ելքերը, աստիճանները, լավ երևացող տեղեկատվական ցու-
ցանակները, որոնք հնարավորություն կտան արագ կողմնորոշվել ինչ-
պես հանգիստ, սովորական պայմաններում, այնպես էլ արտակարգ
իրավիճակներում:
3. Պարտադիր են հակահրդեհային համակարգի առկայությունը,
ինչպես բոլոր բնակելի տների, այնպես էլ հյուրանոցների համար:
4. Սանէպիդի կողմից սահմանված սանիտարահիգիենիկ նորմերի և
պայմանների ապահովումը, այդ թվում՝ տարածքի մաքրությունը, սան-
հանգույցների և կոյուղու առկայությունը, ինչպես նաև միջատներից և
կրծողներից պաշտպանությունը:
5. Տեխնիկական համակարգով և սարքավորումներով հագեցվածությունը.
• տաք և սառը ջրով շուրջօրյա ապահովվածություն, իսկ այն շրջաններում, որտեղ կա ջրի պակաս, անհրաժեշտ է ունենալ ջրի այնքան կոտակում, որով հնարավոր լինի ապահովել առնվազն մեկօրյա պահանջը,
• ջեռուցում, որը և՛ բնակելի, և՛ հասարակական տարածքներում պետք է պակաս չլինի 18,5C-ից,
• օդափոխիչ համակարգ, որը պետք է ապահովի և՛ համարների, և՛ հասարակական վայրերի նորմալ օդափոխությունը, ռադիոհանգույց և հեռուստատեսություն բոլոր համարներում,
• հեռախոսակապ,
• համարների և միջանցքների լուսավորության՝ ինչպես բնական
(ամենաքիչը մեկ պատուհան), այնպես էլ արհեստական (շուրջօրյա)
ապահովում: